Kingdom aanvraag: East-Anglia

Discussion in 'Afgekeurde Aanvragen' started by Melvin den Breejen, Jan 12, 2019.

1. Melvin den Breejen

Melvin den Breejen New Member

Trophy Points:
    1
    Mijn naam is Melvin den Breejen, woonachtig in de provincie Utrecht. Ik ben geboren op 28 december 1999 dat maakt mij 19 jaar. Mijn discord naam is:Melvin_1999#9955. Kort verhaaltje over mezelf, Ik ben 2015 afgestudeerd in elektrotechniek en volg nu momenteel geen vervolg opleiding maar ik werk nu al vier jaar voor Ahold Delhaize (Albert Heijn) 3 jaar al medewerker en 1 jaar als teamleider. Ons Kingdom heet East-Anglia waarom is een goeie vraag maar we hebben deze sinds kort en het klinkt wel pakkend, Onze kleuren zijn Grijs en Blauw. ons 'team' bestaat vooral uit bouwers en enkele pvp'ers we bestaan uit 10 leden en wie weet nog meer als dit een succes wordt, en natuurlijk staan we open voor nieuwe leden als we een beetje gesetteld hebben. De regels zijn duidelijk ik zou ze ook gelijk doorsturen in onze discord sever zodat ze goed opgevolgd worden. en nu ga ik vertellen wat mij een goeie koning maakt is mijn manier van omgaan met mensen en mijn visie, ik wil daarmee zeggen dat mijn manier van aanpakken met deze groep mensen zeer succesvol is omdat we in staat zijn om met zn alle een mooi kingdom te maken mooie bouwwerken etc. wij nemen dit ook ten allertijde serieus. wij willen als kingdom een goeie toevoeging worden aan de rest van de server en uiteraard onze bouwkunsten laten zien en daarbij gelijk onze teamwork. Wij willen ons vestigen in een snow biome met zo min mogelijk berglandschap.
    wij bouwen voornamelijk medieval maar we zijn zeer flexibel hierin. onze voorbeelden van bouwen zijn helaas van de server verwijderd waarop we speelden want de map is helaas verwijderd vandaar dat we een nieuwe start willen maken.
    het jammere was dat die server weinig to geen roleplay had dus daar hebben we onze focus niet bij neergelegd maar als het nodig is kunnen wij een storyline aanmaken etc.

Als er verder nog vragen zijn laat het gerust weten nogmaals mijn dc tag: Melvin_1999#9955
    namens Team East-Anglia alvast bedankt!

2. Yessie

Yessie Forum-Mod

Trophy Points:
    3
    Occupation:
    Zoals Stef zo leuk zegt: Kleuterjuf
    Hallo Melvin,

Leuk dat je een koning wil worden bij ons op de server. Helaas staat er wel een wachtlijst voor nieuwe kd's. Ook mist jouw aanvraag nog een aantal onderdelen. Verder zou ik je de tip nog geven om hoofdletters te gebruiken en je tekst wat uitgebreider en meer verspreid te maken (lay-out). Heb je voorbeelden van je stijl? Deze mogen ook van internet af komen hoor.

Kijk ook nog even bij de goedgekeurde aanvragen, ik denk dat dat je verder nog zal helpen.

Succes met het verbeteren!

-Yessie (DearConnorMurphy, admin)

Share This Page