Zusterkingdoms

Discussion in 'Regels' started by Zebravis, Sep 18, 2018.

1. Zebravis

Zebravis Administrator
    Staff Member

Trophy Points:
    8
    #1 Zebravis, Sep 18, 2018
    Last edited: Sep 18, 2018
    Hallo spelers van Zebracraft,

Hierbij introduceer ik een nieuwe vorm van een Kingdom, namelijk het Zuster Kingdom (Vasal, Onder Kingdom, je mag het van alles noemen).

Het Zuster Kingdom is een Kingdom dat onder een Hoofd Kingdom staat. Als voorbeeld hiervoor pakken we even Belegost.

Stel: Belegost heeft 30 leden, en zou graag meer leden in het Kingdom willen, maar dat kan niet, want Belegost is vol. Belegost kan er vanaf nu voor kiezen om een Zuster Kingdom aan te vragen. (en andere speler, uiteraard met toestemming van de K van Belegost). Belegost heeft dus nu een Zuster Kingdom.

Voor het Zuster Kingdom gelden een aantal regels:

- De King van het Hoofdkingdom is altijd de opperbaas, is de King het niet eens met de huidige leider van het Zuster Kingdom (De Lord) dan mag de King deze afzetten.
    - Een Zuster Kingdom mag maximaal 1000 blocks van het Hoofd Kingdom verwijderd zijn.
    - Het Zuster Kingdom is automatisch ally met het Hoofd Kingdom. (Note: het is een EXTRA ally)
    - Ik zou het leuk vinden als de namen van het Zuster Kingdom in hetzelfde ‘thema’ vallen als het Hoofd Kingdom. (Maar is niet verplicht) De kleuren van het Zuster Kingdom zullen hetzelfde zijn als dat van het Hoofd Kingdom.
    - Om voor een Zuster Kingdom in aanmerking te komen moet een Hoofd Kingdom minimaal 20 leden hebben.
    - Smokkelen tussen Hoofd en Zuster Kingdom is gewoon toegestaan.

Een Zuster Kingdom:

- Heeft 2 ranks (De Lord en de Lady) maar kan ook aan Hertogen komen als het Hertogdommen koopt.
    - Heeft maximaal 15 leden en moet minimaal 5 leden hebben.
    - Is 300x300 groot, maar heeft wel alle recht om vergrotingen en hertogdommen te kopen
    - Mag geen oorlogen verklaren
    - Moet luisteren naar de King van het Hoofd Kingdom.

Een Zuster Kingdom aanvragen gaat verder precies hetzelfde als een gewoon Kingdom Aanvragen.
    ( En het mag vanaf nu aangevraagd worden bij de Kingdom Aanvragen :) )

Omdat het concept "Zuster Kingdoms" nog nieuw is, zullen er waarschijnlijk nog wel wat veranderingen gaan ontstaan. Ook is het in de reacties mogelijk om feedback/suggesties te geven om dit concept beter te maken.

Ik hoop dat jullie het leuk vinden.

Kus Bo

Q&A:
    stel ik heb 20 mensen in mijn kd, ik vraag een zusterkd aan en dan loopt mijn ledenaantal naar beneden naar bijvoorbeel 15 man na 2 weken. wat gebeurt er dan?
    - Zuster Kingdom minimaal 5 leden toegevoegd

@Zebravis ik neem aan dat lords etc ook mensen mogen aannemen want dat stond er niet in
    - Ja dit klopt, De K/H/Q van het Hoofd Kingdom mag hier ook over beslissen

En hoe zit het dan met locks??? @Zebravis
    - Locks blijven gewoon zoals normaal

2. Ruben

Ruben New Member

Trophy Points:
    1

Share This Page