The Kingdom Treajar aanvraag

Discussion in 'Afgekeurde Aanvragen' started by jarnodebikkel, Feb 27, 2019.

1. jarnodebikkel

jarnodebikkel New Member

Trophy Points:
    1
    #1 jarnodebikkel, Feb 27, 2019
    Last edited: Feb 27, 2019
    9t0r0Ln.jpg 25bde0b7866b8263854302fff94c418b.jpg 9t0r0Ln.jpg 25bde0b7866b8263854302fff94c418b.jpg download.jpg IDK_5463063_lrg.jpg 9t0r0Ln.jpg 25bde0b7866b8263854302fff94c418b.jpg download.jpg IDK_5463063_lrg.jpg Info over Mijzelf: Ik ben Jarno ik ben 16 jaar ik loop stage bij de VeVa (Veilig heid en vakmanschap) het is een voor op leiding voor defensie die je voorbereid op de mentaale en fysieke spanning in het werk drills ect echter heb ik hierdoor wat dicipline opgebouwt ik kan redelijk handelen in stressvolle sitauties aangezien ik dit leer in mijn voor opleiding ik kan handelen in alle weersomstandigheden niet dat dat veel uitmaakt aangezien t een game is maar alsnog leiderschap geen verlegenheid en het tonen van dominantie maar zeer zeker ook respect op de juiste momenten is belangrijk soms moet t duidelijk zijn wie de de baas is maar dat betekent niet gelijk dat je disrespectvol hoeft te zijn richting anderen.
    -=- Gegevens: (jarnovdkolk504@outlook.com) Jarnodebikkel#9863

-=- Intro Wij zijn de kingdom Treajar (Willen we graag worden). En wij zijn een vriendelijk handelsrijke kingdom die graag wilt traden we zijn niet agressief maar wel erg op territorium gesteld. Wij willen handelen met iedereen die goeds wil heeft en we specializeren in religie, magie en boogschutters. Wij leven eenvoudig.

-=- Kingdom : Naam : Treajar
    Kleuren: Licht groen en wit
    Hoeveel mensen: 7
    Regels Geen toxicity Heb Respect voor je mede mens Altijd luisteren naar HR (Higher Ups) Wees beleefd richting / tegenover andere kingdoms ook al zijn zij dit niet.

-=- Doelen van het kingdom: Het bouwen van een vrede achtig rijk met een goede economie en een goeie infrastructuur het drijven van handel en het op bouwen van een koninkrijk en miss nog een mercenary type of kingdom worden later in de game als we verder zijn echter is dit nog niet zeker Locatie van onze hoofdstad Zie screenshot

-=- Bouwstijl: Voornamelijk combinatie van stone bricks / spruce logs in een middeleeuwse style die ook soms een beetje de bergen in / tegenop gaat. -

=- Speelstijl: Vrij vredig tenzij iemand agressie richting ons toont dan tonen wij daar agressief op terug zeer vredig en een beetje een mercenary / handels achtige sfeer wij zullen geen agressie tonen tenzij der ons een reden voor word gegeven (we wonden ingehuurd om iemand te assisteren of iemand toont haat / agressie richting ons kort samen gevat handels achtige thema / sfeer dorpjes kastelen. En we laten mensen niet zonder toestemming dicht bij onze hoofdstad komen. En we willen eigenlijk geen wapens van andere mensen binnen onze muren.

-=- Storyline: Wij zijn achtergebleven normaden uit het verre noorden en zijn op een plek genesteld zo’n 20 jaar terug, onze koning is in die tijd dood gegaan omdat het heel slecht ging met ons. Onze nieuwe koning wil zorgen dat wij niet meer als een groep barbaren worden gezien, We zijn 30 jaar uit het noorden gevlucht hier naar toe om een beter leven te zoeken nadat de koning van het oosten ons kwam uitmoorden. We zijn nog maar met 8-10 man en willen graag weer een beter leven hebben en een stad maken.

-=- Slot: Ik dank u voor het lezen van mijn bericht en hoop antwoord te krijgen via mijn discord. Ik heb ook skype en teamspeak als jullie dat nodig hebben. Mvg, Floris (Jo99l1234 ) (Prins) Jarno (Jarnodebikkel) (Koning)

Oh P.S de coords 100059 , 64 , -7478

2. Wouter

Wouter Forum-Mod

Trophy Points:
    1
    Hey Jarno,

Leuk dat je een kingdom wil op Zebracraft,
    maar er zijn een paar dingetjes waar je nog aan kan werken om je Kingdom aanvraag mooier en netter te maken.

- Add kopjes. 1 lap tekst ziet er chaotisch uit.
    - Add plaatjes over de style die jij wilt bouwen.

Share This Page