The Kingdom Estoria - Aanvraag

Discussion in 'Afgekeurde Aanvragen' started by QUentius, Feb 22, 2019.

1. QUentius

QUentius New Member

Trophy Points:
    1
    #1 QUentius, Feb 22, 2019
    Last edited: Feb 22, 2019
    Gegroet Moderators, Admins & Owners.

Laat ik mij eerst even voorstellen. Mijn naam is Nick Scholten, ik ben 17 jaar en al ervaring van Minecraft sinds 2012.
    Mijn discord is Nick [Quentius]#5302 , en ik woon in een klein dorpje in Twente (Excuses voor mijn accent).

Door middel van deze forumpost zou ik graag een eigen Kingdom willen beginnen. De naam zou Estoria moeten zijn, en het zou zich in de Jungle OF Desert moeten vestigen. In het geval van de Jungle graag de colorcode &8[&2Esto&4ria&8]&7, voor desert &8[&eEstoria&8]&7

Ik ben sinds afgelopen zomer gestopt met het spelen van de game, en recentelijk weer begonnen. Dit kwam omdat het thuis wat minder ging, en ik geen tijd meer had voor het beheren van Atla op KD1. Mede hierdoor ben ik veel Minecraft conctacten verloren, en de paar die ik nog heb spelen nogsteeds op Kingdom 1. Dit betekend dat ik bereid ben om nieuwe spelers aan te nemen.

Ik ben bekend met de regels aangezien ik ze zojuist heb doorgelezen, en vind het geen probleem om me eraan te houden (Trust me, KD1 heeft 9 volle A4tjes met rules, dit is niks haha)

De reden waarom ik denk dat ik een geschikte koning zou zijn, is omdat ik voor een lange tijd Hertog van Atla ben geweest op de officiele Kingdom. Hier ben ik afgelopen zomer mee gestopt vanwege mijn priv├ęsituatie, waardoor ik niet meer welkom ben namens Lars (Snap nogsteeds niet waarom niet, hij reageert ook niet op Cemal over deze vraag).
    Op Kingdom 1 zijn het vooral de hertogen die een Kingdom beheren. Ik beheerde de teamspeak, de bouw, roleplay, het Kingdom zelf, invites, de twitter en onderhield het contact met andere Kingdoms. Hierdoor ben ik een grote verantwoordelijkheid gewend, die ik jullie graag zou willen laten zien.

Ik zou graag een verschuild Kingdom willen zijn, rustig & onopvallend. Focussen op de handel, maar ook altijd klaar voor een overval of oorlog!

Het liefst zit ik in het noord-oosten van de Jungle ten zuiden van het Zuid-Westen van de map (Cords: -5709 90 12250) . Anders vind ik het noorden van de centrale desert bij het archipel ook een prima positie om mij te vestigen(Cords: 50 90 -450) !

In geval van de Jungle houd ik een unreleased Atla style aan. Bij de desert word het een combinatie van Bricks & Sandstone, meer romeins. Ik ben van plan om te roleplayen, maar dit enkel in de chat of andermans streams. Momenteel heb ik geen zin in het herhosten van een YouTube kanaal.

Een storyline voor mijn Kingdom zou ik uitwerken zodra mijn aanvraag is geaccepteerd.[​IMG][​IMG][​IMG][​IMG]

2. Koenplaysgames

Trophy Points:
    8
    Occupation:
    Tenn┼Ź of Hoshido
    Hai Nick,
    Ik zal even zeggen kopjes en coords. Dit zijn de dingen die ik opmerkte maar ik denk dat de mods en andere staffleden meer weten.
    -Kaiser Koen

3. K3ntr0

K3ntr0 Forum-Mod

Trophy Points:
    1
    Ik mis een leuke roleplay story :(

4. QUentius

QUentius New Member

Trophy Points:
    1
    Zoals ik had vermeld, zou ik deze pas toevoegen nadat de aanvraag was goedgekeurd, was dus niet is gebeurd.

5. K3ntr0

K3ntr0 Forum-Mod

Trophy Points:
    1
    Nou weet je wat lief kind, het word niet geaccepteerd todat jij een roleplay story hebt toegevoegd, en aangezien je zo arrogant deed is ie niet goed gekeurd ;)

Share This Page