Staff report Marit

Discussion in 'Rapporteren' started by cutiecrafter/Chantal, Mar 15, 2019.

1. cutiecrafter/Chantal

Trophy Points:
    1
    Geachte Zebra,

Op 15/03/19 is er iets gebeurd waar ik als speler niet helemaal akkoord mee ben. Dit is niet bedoelt als haat naar het gerapporteerde staflid of iets. Ik vind wel dat er een melding gedaan moet worden.
    Het begon toen er in de chat over /co i gepraat werd voor queens. Het is mij algemeen bekend dat Queens geen co i mogen en dit is dan ook niet mijn report. Nadat ik aan Moderator Marit (mc naam is Kroepoek) vroeg of Queens ook co i mochten werd mij gezegd door Marit dat je capabel moet zijn om co i te kunne krijgen. Ik weet dat dit als grap bedoelt was, maar zo voelde het niet. Vervolgens zegt ze dat ze me niet serieus neemt omdat ik Wolah met 1 L schrijf (wat een grap is tussen mij en Chantal en waar ik vind dat niet over geoordeeld mag worden) en dat ik veel te wit ben. Ik werd hier geïrriteerd om en zei dat ze conclusies over mij trok zonder mij te kennen (zo kwam het over). Dit leidden naar een nogal geïrriteerd gesprek waarin Marit mij zei dat ze me in de chat kinderachtig vond overkomen.
    Een ander probleem wat ik wil melden is dat Mercia lead (met name Anne en Chantal) het idee hebben alsof Marit ons niet mag. Veel dingen die wij doen wordt commentaar op geleverd. Het is alsof ze haar irritaties op ons afreageert. Wij hebben er geen problemen mee om in call te gaan om het uit te praten / oplossing te vinden.

2. Rathael

Rathael Member

Trophy Points:
    8
    Beste chantal,

Dit is uiteraard niet de bedoeling! Ik zal Marit hier op aanspreken zodat dit niet weer voorkomt, echter zie ik ook dat het tussen de ''mercia lead'' ook hier een daar grappen worden uitgehaald die niet door de beugel kunnen. Hier letten wij als staff ook op maar doen er vrij weinig mee. Ik vind het jammer dat jullie een nuchter gesprek uit laten komen tot een tot in mijn ogen een klein probleem.

Ik heb met Marit hierover gesproken en het gaat niet meer gebeuren, ik hoop ook medewerking vanaf jullie kant.

Mvg ,
    De Admin / Bret.

Share This Page