Staff report Jef

Discussion in 'Rapporteren' started by Remgooo, May 1, 2019.

1. Remgooo

Remgooo Member

Trophy Points:
    8
    Beste admin/owners,

Vandaag gebeurde er rond 5 uur iets vervelends.

Er was een beetje ruzie tussen mij en Flubje+ Tijmurr, en er werden nare dingen gezegd (ook vanaf mij), nadat rickjan globaal zei dat we moesten stoppen maar we alle 3 door gingen, kreeg ik een mute van Jef, omdat ik maar moest afkoelen. Terwijl beide heren gewoon doorgingen en net zo goed meededen.

Daarop zei Punchbeer, dat jef dan ook hun even moest muten, hun zatten net zo goed te stoken en mij op te fokken. Maar Jef zei dat we Wieger niet zo moesten aanvallen en dat het sneu was voor Wieger.... Dan trek je als staff wel behoorlijk je vrienden voor lijkt mij? En als punchbeer door ging kreeg hij ook maar een mute.

Flubje en Tijmurr zaten natuurlijk keihard te lachen toen ze dit zagen, zij konden ongehoord doorgaan.

Hopelijk kan dit even gemeld worden aan Jef, zodat hij hier van leert en wellicht zijn excuses aanbiedt.

Groetjes,

Remco

2. Flubje

Flubje New Member

Trophy Points:
    3
    Hey remco,
    Heb jij screens van schelddingen zoals dat jij een nazi bent of dat ik je moeder heb geneukt? nee, ik wel van jouw. verder vind ik het raar dat jij tijmen erbij gaat betrekken terwijl hij vrij weinig deed. Ook hebben wij helemaal niet gelachen zover ik mij kan herinneren, heb je screens?

Hij heeft de mute ook gegeven omdat je voor de 2de x zij dat ik een nazi was en dat jij me moeder had geneukt, of zoiets dergelijks. Dus naar mijn mening is die mute gewoon terecht geweest.

3. Remgooo

Remgooo Member

Trophy Points:
    8
    Ik zeg toch ook niet dat mijn mute onterecht was, ik zei zeker dat die wel terecht was, daar gaat het niet om,

Het gaat erom dat Jef jou voortrekt en niet mute. terwijl jij en tijmurr flink zaten te stokken en kutten in de chat, mensen opfokken endergelijke, maar terwijl rickjan zei dat wij moesten stoppen, ik krijg een mute en jullie niet.

Omdat jullie bevriend zijn met Jef (en jef het sneu vond dat we wieger lastigvielen (zoekt zelf op)). mute hij jullie niet.

Verder hoop ik dat Staff hier even Jef op kan aanspreken en de andere helpers even verteld dat je neutraal moet handelen, zou wel tof zijn.

4. Zebravis

Zebravis Administrator
    Staff Member

Trophy Points:
    8
    Jouw kennende remco ga ik er stiekem eigenlijk wel van uit dat Jef deze situatie best prima in kan schatten, aangezien ik weet hoe vervelend je kan zijn (no offence)

5. Remgooo

Remgooo Member

Trophy Points:
    8
    Ik was dan ook wel vervelend. Maar dat kwam mede doordat wieger en tijmurr flink zatten te stoken en kut te doen. Maar omdat ik daar tegen in ging. En we een behoorlijke ruzie kregen. Ging jef mij muten (ook omdat ik groffe dingen zei), maar ook om mij aftekoelen. Jef mute hun niet omdat hij het sneu vond voor Wieger omdat wij hem plaagden..

Dit tot onbegrip van praktisch iedereen aangezien Jef mij wel mute en hun niet. Terwijl hun ook duidelijk een mute verdiende. Maar jah vriendjes van elkaar....

Jammer. Bedankt voor je antwoord.

Share This Page