Nyack Aanvr

Discussion in 'Kingdom aanvragen' started by brett van schaijk, Apr 15, 2019 at 7:49 PM.

1. brett van schaijk

brett van schaijk New Member

Trophy Points:
    1
    KingdomAanvraag
    Ik ben Brett van schaijk (IGN Schaikie01)
    Ik ben 15 jaar oud en zeer actief op minecraft
    Mijn Discord is schaikie01#4761

Vertel iets over jezelf:

Ik ben Brett zit op geen enkele sport en ik ben zeer actief op minecraft ik hou heel erg van kingdom maar leuke zijn er tegenwoordig niet meer. deze viel wel gelijk op was actief leuk concept en goede staff! ik kom daarom hier een aanvraag doen

Hoe heet je Kingdom?
    Ons kingdom heet Nyack wij hebben deze naam gekozen omdat het afstamt van Vikingen ons spreekt dit heel erg aan want de maatschappij van Vikingen is heel erg gezellig maar wreed kunnen ze ook zijn!

Welke Kleuren heeft jouw Kingdom?
    onze kingdom kleuren worden turquoise en donker blauw hier onder onze vlag:

Hoeveel spelers neem je mee?
    Ik neem 10 mensen mee allemaal erg actief en hebben al een discord

Ben je bereid om nieuwe spelers aan te nemen?
    Jazeker onze enige voorwaarde is dat je discord moet hebben zodat we contact kunnen houden met de nieuwe bewoner van ons kingdom

Ben je bekend met de regels van Zebracraft
    Ik heb de regels volledig doorgenomen en vind alles redelijk en eerlijk, mijn hertogen kennen ze ook.

Wat maakt ons een goede kingdom en waarom ons ?
    goede vraag nou ik zou zeggen wij zijn een goede aanwinst voor uw community wij zijn zeer actief en doen veel aan roleplay er zal denk ik na 3 uur altijd 1 van ons online zijn iedere dag er zal dus geen inactiviteit ontstaan.

wat wil je bereiken met jouw kingdom?
    Wij willen een heel mooi volgebouwd kingdom hebben en hopelijk zullen er veel allianties ontstaan op deze server! Ik denk ook dat wij een mooie aanwinst zullen zijn voor uw server!

Waar willen we ons kingdom?
    wij willen ons kingdom graag op de volgende Cords : -8970, 64, 12136

Hieronder leg ik alles uit over ons kingdom bouwstijl, roleplay etc.
    Onze stijl gaat mediëval/Vikings worden wij willen natuurlijk wel eruitzien als onze roleplay figuren. ook zullen wij beginnen aan onze haven waarom? omdat wij graag gelijk willen beginnen aan alliantie ik ken de koning van Xaer en dat zal hopelijk mijn eerste alliantie zal zijn![​IMG]

wij gaan natuurlijk Roleplayen dit is ons verhaal: wij zijn de Nyackanen wij zijn Vikingen van een klein eilandje in de West-zee waar onze voorouders zijn begonnen wij hebben een altaar om de voorouders te vereren. onze voorouders zijn Agares, Beal en Cyron het zijn inderdaad demonen zoals u heeft gezien wij zijn allemaal kwart demon namelijk duivelse gedachten maar lieve mensen zijn het eigenlijk en iedere vollemaan zulle onze kwaad worden om het demonenbloed vrij te laten door te moorden dus iedere vollemaan zal er een bloedbad zijn uit respect doen we onze allianties niet en de kingdoms die offer achterlaten (Een blauwe bloem) Die kunnen het effect tegen ons weerstaan en zullen wij niks kunnen doen (een onzichtbare barrière)

dit is onze roleplay!

Dit is onze aanvraag ik hoor graag van u Dankuwel voor het lezen alvast!

Share This Page