Nieuwe Kingdom voor de vrije orde

Discussion in 'Afgekeurde Aanvragen' started by fakexwolf, Mar 11, 2019.

1. fakexwolf

fakexwolf New Member

Trophy Points:
    1
    #1 fakexwolf, Mar 11, 2019
    Last edited: Mar 11, 2019
    Hallo geachte admins en enventueele andere mensen.

Mijn naam is mike wolf en ik zou graag uw aandacht willen voor deze aanvraag die ik op dit moment aan het schrijven ben.
    Het is mischien tot uw aandacht gekomen dat mijn koning(Holy Dorito) een eigen kingdom zou willen starten en heeft hier uw hulp bij nodig om dit doel te berijken.

Wij zullen de orden en regels van de server behouden zover als onze religie dit mogelijk maakt.
    Ons doel in deze server is liefde en genot verspreiden in deze server.

Ik zou nu graag mijn kingdom willen voorstellen, Fortuna;
    Lang geleden, in een land ver hier vandaan in het land van furtuna, waar koning Dorito in strijd is met horus voor de plaats als heerser van het land. met zijn generalen die tegen elkaar strijden om hun rechtmatige koning aan de macht te helpen is de regio in 2en gesplits.
    na een lange strijd is uiteindelijk Holy dorito aan de macht gekomen en heeft zijn plek als staatshoofd geclaimed en heeft besloten om het verwoeste land achter zich te laten en een nieuw territorium te claimen voor de god emporor.

Leden Introductie:
    Koning: Holy Dorito, Leeftijd: 19
    emperor en hoofd van onze regering hij heerst met ijzere vuist.
    velen hebben geprobeerd om hem van zijn troon te verstoten maar niemand is het gelukt.
    Alle hertogen zijn verplicht om hun leven te wijden aan de koning en zo nodig hun leven te geven voor het goeie doel

hertog: StefGames, Leeftijd: 18
    De enigste overlevende hertog na de Horus heracy.
    deze hertog is als enige na de strijd om de troon als enige overlevende hertog en bezit 20% van het huidige territorium.
    zijn doel is om het territorium te herstellen dat orgineel bij de emperor toebehoord.

Slaaf: FakeWolf, leeftijd: 20
    Meest loyale vechter van de emperor en generaal van de Iron Legion.
    hij heeft zichzelf meerdere keren bewezen tijdens de Horus Heracy.

Slaaf 2: Vrijenmetmarije, leeftijd: 21
    Staatsman van de Emperor, hij overziet interne poletieke zaken en helpt met de financieele gedeelte van de troon.

Slaaf 3: ItsIsa, Leeftijd: 16
    Leider van de Battle sisters, het vrouwlijke legioen van de koning gemaakt om de interne orde te bewaken en oppositie te onderdrukken. ook was dit het enige legioen wat de emperor nooit heeft veraden.

Slaaf 4: Djricky1998, leeftijd: 20
    Hoofd architect van de kingdom en redstone genie, hij bezit krachten van de machine spirit die hem helpen met zijn ingenieuze creaties.
    hij is de persoon voor het maken van de predator oorlogsmachines en het maken van de kathedralen en religieuze artifacts.

Slaaf 5; CheekyToucan, Leeftijd; 20
    een Nomaad die onderweg naar het nieuwe land zichzelf heeft aangesloten bij Emperor Dorito.

Slaaf 6: Kalokohny Leeftijd; 17
    De enige persoon die is overgebleven van de oppositie hij heeft zichzelf aangesloten bij holy dorito tijdens de horus heracy.

waarom ons en niet de andere?
    - Omdat wij sociaal zijn en graag een goeie speelervaring te maken voor medespelers en kingdoms.
    - Omdat wij ervaring hebben op kingdom servers en regels respecteren
    - Omdat wij geen 12 jarige zijn die om alles en niks aan admins vragen.
    - Omdat wij dank memes hebben.

Hopelijk hoor ik snel van u terug.
    met vriendelijke groet, Slaaf Mike
    discord naam: RealDutchWolf#0087

Fort voorbeeld; https://i.gyazo.com/fc2b00399a601fdc3815de2a220688ba.jpg
    Troonzaal voorbeeld; https://i.gyazo.com/0e79adfc43398e5939f57e8ba943869d.jpg
    Huis voorbeeld; https://i.gyazo.com/6317b1ba10dc6ebb5b501ee786ed5c67.jpg

2. barthr

barthr Forum-Mod

Trophy Points:
    3
    Beste, er mist wat cruciale informatie:
    -Naam van het kingdom?
    -Discordnaam?
    -Kingdom locatie?
    -Waarom zouden we deze koning aannemen?
    -Plaatjes van de bouwstijl?

Kijk anders bij de goedgekeurde aanvragen: http://forum.zebracraft.nl/index.php?forums/archief.21/

Gr, Bart

Share This Page