nieuwe kingdom kargeth

Discussion in 'Kingdom aanvragen' started by Tjadesmelt, Dec 6, 2018 at 4:43 PM.

1. Tjadesmelt

Tjadesmelt New Member

Trophy Points:
    1
    #1 Tjadesmelt, Dec 6, 2018 at 4:43 PM
    Last edited: Dec 8, 2018 at 12:58 PM
    waarom en waar.
    naam- Tjade

Minecraft - Tjadesmelt

vertell iets over je zelf- ik ben 13 jaar mensen denk omdat ik zo jong ben dat ik weinig kan dit vind ik erg lammer ik woon in zeewolde flevoland en heb 2 honden. ik zit op rsg levant in de klas l1gc verder zit ik nog op atletiek en scouting verder heb ik dilextie

waarom ben jij een goede koning- ik ben een goede koning omdat ik weet hoe ik moet bouwen pvp en en leiding geven. De mensen die in mijn kd zitten kunnen bouwen wanneer ze willen niet alleen dat de bouwers en koning mogen bouwen. ik wil geen king worden die alleen maar zit te commanderen iedereen krijgt een kan in kargeth

wat wil je berijken met je kd- ik will dat mensen weer een keer in een leuk kingdom komen waar ze mogen doen wat ze willen niet dat ik me alleen de king voel iedereen moet zich lekker thuis kunnen voellen ook wil ik weer de oorloggen een beetje opgang helpen voor derst wil ik iedereen die minecraft speelt naar deze server toe halen.

kleuren en liching
    wat zijn de kleuren van je kingdom- de kleuren zijn rood en blauw.

waar moet het kingdom liggen- -2448,64,-12440 wij willen graag een beetje ver van anderen kingdom afzitten zodat wij lekker ons eigen ding kunnen doen ook is de plek in een bos een een beetje bergen want in de bergen kun je ook skien en dat willen wij ook doen

ben je bereid travelers aan te nemen- dat ben ik zeker omdat ik weet hoe het is om traveler te zijn ik zal mensen ook niet be om wat ze kunnen ik vind dat iedereen een kans moeten krijgen wel moeten ze dc hebben dat vind ik erg belangerijk.

wie neem je mee in je kd ik neem mijn vriend bas mee maar ik denk dat er later heel veel mensen bij willen komen

stijl en rollyplay

wat is de stijl waar je in gaat bouwen- de stijl zal een beetje net zo worden als bij de Grijze jager daar zijn wij erg fan de stijl word niet heel erg lastig ik vind dat mooier dan met veel details we gaan wel een kingdom maken die niet alleen huizen heeft maar ook dingen zo als een smid houthakersgilde boeren gilde kerken het moet dus een echte stad worde

hoe wil jij een beginnen aan je kd - in het begin nog niet dan wil ik me echt gaan focussen op het bouwen het van een begin van ons kd eerst natuur lijk onderdak met een kleinen chesten ruimten een muur zodat we wel veilig zijn tegen anderen mensen daarna zullen wij ons focussen om echt te beginnen met binnen de muren huizen bouwen daarna gaan we buiten de muren havens boerderijen en nog meer huizen maken zodat iedereen uitons kd werk heeft en een huis

wat is de story line de story line word dat de twee grootste kd uit de wereld het tegen elkaar op nemen en dat wij de een van de grootste kd als bond genoot hebben wij zullen dan dat kd helpen in de oorlog en er zal een hele grote oorlog komen waar bij honderd doden zullen vallen na de oorlog komt er een opstand van andere kd tegen onze bondgenoot alle kd s werken samen om uiteindelijk het kd omver te helpen wij en onze bondgenoot worden dan aangevallen in kasteel kargeth in ons eigen kd wij verliezen die strijd en zullen heelaas een onder de naam van een ander kingdom moeten gaan leven zo dat we weer een groot kd kunnen worden met veel bondgenoten en dun kunnen wij weer de macht grijpen van de wereld maatr omdat er zoveel gestapt weerd op de vloer vonden de mensen uit de onder wereld dat niet leuk en zij kwamen naar boven om ons alle maal te gaan vermoorden wij zullen dan weer met zijn alle tegen de onderwereld vechten en daar na de god kargeth om hulp vragen voor het reden van de wereld.

2. Rubnhee

Rubnhee New Member

Trophy Points:
    1
    Tip Doe de Cords van waar je wilt in de aanvraag En ik denk dat de kleuren rood en blauw al geclaimd is door het kd Primuria en voor de kleuren moet je de color codes zoeken op inter door Minecraft Color codes in te typen

Succes

3. kong4321

kong4321 Forum-Mod

Trophy Points:
    3
    Zoals al boven genoemd was, opzich goede aanvraag geef nog de kleuren van het kingdom aan (en check of deze nog niet geclaimed zijn.)

Share This Page