Klacht over 'Zusterkingdoms'

Discussion in 'Algemeen' started by FijneVriend, Sep 23, 2018.

Tags:
  1. FijneVriend

FijneVriend New Member

Trophy Points:
    1
    Beste Lezer,

Ik had een kleine klacht over het idee van 'zusterkingdoms'.
    Het punt er van is dat dit geen voordeel is voor kleineren kingdom's en geeft ze alleen maar minder kans om 'door te breken' of uberhaudt een kans te krijgen om te groeien.
    Zoals de koningin van Arossa zelf zij "Het zusterkingdom word gebruikt om op te vullen met derps"
    Waarom zou je er dan een willen is mijn vraag deze zo genaamde 'derps' houden kleineren kingdoms zoals mijne (Storm's End) van R.I.P. gaan. Graag wil ik jullie mening over dit weten.

Met Vriendelijke Groet
    FijneVriend
    - Lord Stormlands and holder of the Storm's End

OURS IS THE FURY!

2. Tuur

Tuur Forum-Mod

Trophy Points:
    1
    Ik snap je 'klacht' niet echt.
    (En dit soort dingen horen eigenlijk in het 'Feedback' topic)

-Tuur

3. Zebravis

Zebravis Administrator
    Staff Member

Trophy Points:
    8
    Ik snap je punt hoor Sven, maar we moeten het op Zebracraft vooral hebben van de volle en grote kingdoms, uiteraard blijven er voor jou genoeg spelers over om je KD gewoon keurig te kunnen vullen met spelers, maar dit is voor grotere kingdoms een kans om te blijven groeien en als het in een groter kd iets minder gaat qua leden, dan kunnen ze aanvullen met mensen vanuit het zusterkingdom, om zo te blijven bestaan snap je?

Kleinere KD's met de potentie om groot te worden worden alleen groot met actieve leiding. Zolang kleinere kingdoms actief blijven zoeken naar nieuwe spelers, is er geen rede tot paniek mbt doorgroeien of zoals jij het zegt doorbreken.

Share This Page