Kingdom Frostix

Discussion in 'Kingdom aanvragen' started by nl_gamer123_nl, Oct 7, 2018.

1. nl_gamer123_nl

nl_gamer123_nl New Member

Trophy Points:
    1
    Gegroet, mede kingdomspelers en staffleden.

- over mezelf:
    Ik ben Jordy en mijn minecraft naam is nl_gamer123_nl ik ben 16 jaar. Ik ben vaak online op zebracraft omdat ik het een leuke server vindt. Ik speel al op deze server voor een maand jullie kunnen mij kennen van Sunwolves en Primuria. Ik zou graag een eigen kingdom willen beginnen omdat ik vind dat ik daar de eigenschappen voor heb.

- over Frostix:
    Mijn kingdom zal Frostix heten met de kleuren &1Fros&3tix. De bouwstijl van het kingdom gaat een medieval stijl worden van Amsterdam met allemaal kanalen en grachten. [​IMG]
    -12162, -11772

-leden:
    ik neem een paar vrienden mee en sta altijd open voor nieuwe leden!

-ben ik bekend met de regels?
    Jazeker! Ik speel nog niet heel lang op de server, maar ik heb de regels een paar keer goed doorgelezen en ben zeker bekend met de regels.

-Wat wil je bereiken met je kingdom?:
    Ik wil een groot en mooi kingdom maken, leuke mensen ontmoeten en samen een leuke community maken!

-Roleplay?; ja wij doen aan roleplay.

-Storyline:
    Het verhaal gaat dat onze stammen uit het hoge Noorden kwamen en het dominerende volk waren 1200 jaar geleden. Maar 867 jaar geleden nadat het klimaat zodanig veranderde en toen er een ijsstijd aanbrak is heel frostix onder het ijs bedolven en is alleen dit stukje van frostix overgebleven en hebben zo een nieuw bestaan moeten opbouwen. Wat eerst een grootmacht was is nu slechts een agrarisch gemeenschap.

Economie:
    De economie in frostix is gebaseerd op een agrarisch urbane samenleving waarin de voornaamste beroepen vooral van de visserij afhankelijk zijn omdat oogsten in de kou wakker is. Ook het dennen hout uit naburige bossen is ook een manier van inkomen. De sociale structuur is gewoon Monarchisch democratisch opgebouwd met een democratisch gekozen parlement en een koning als afstammeling van de voornaamste familie. Ambasadeurs en katholieken vormen verder de 2e laag van de samenleving. De burgers en boeren vormen de 3e laag. De frostixiaanse bevolking vind de natuur erg belangrijk en voelen zich nogsteeds verbonden aan het sneeuw gebied. Elke 3 jaar maken zij een trek oostwaards door het sneeuw gebergte heen en komen terug met waardevolle mineralen en tevens om nomaden of andere volkeren te kerstenen.

Afkomst:
    De naam frostix is afkomstig van meerdere invloeden. Frost is afkomstig van de Anglosaxische stammen die frosix bewoont hebben voor een lange tijd. Stix komt van de Romeinen en Grieken die de rivier de Stix daarmee bedoelen. Uiteraard is frostix gelegen aan een sneeuw gebied en bevat een ijskoud meer. De kleuren van frostix zijn Donkerblauw (Fros) en lichtblauw/cyaan (tix) kenmerkend voor het ijskoude water en de lucht, want de oudere volkeren die frostix hebben bewoonden geloofden in meerdere goden zo ook de god van de zee (Aquaion), van de lucht (Vention) en de zon (solius). De mensen van frostix geloven zowel in het Christendom als in het oud-frostixdom. Frostix zal de komende tijd hun oude miljoenen steden (nog steeds bedolven onder kilometers sneeuw) terug proberen te brengen en de macht terug proberen te krijgen over het gebied dat ooit van hen was. Oud-Primurianen vinden de Nomaden en bouwen het bestaan met hen op en verlaten hun voormalige land.

2. Mees2109

Mees2109 New Member

Trophy Points:
    1
  3. Zebravis

Zebravis Administrator
    Staff Member

Trophy Points:
    8
    Goede aanvraag, aangenomen

Share This Page