Kingdom Chisea aanvraag

Discussion in 'Kingdom aanvragen' started by Vic, Jun 1, 2019.

1. Vic

Vic New Member

Trophy Points:
    1
    #1 Vic, Jun 1, 2019
    Last edited: Jun 2, 2019
    Geroet staff en leden van Zebracraft.

Mijn naam: Vic
    Minecraft naam: CreativeHamster
    Hoe
    oud: 18 jaar
    Discord: BroodjeSaté#2611
    ______________________________________________________________________________________

Gegroet

Ik ben Vic, woon in Eindhoven en ik ben 18 jaar, ik zit al een tijdje op Zebracraft, toen heette het nog Terus.
    Ik heb altijd heel erg genoten van deze server, Maar op een gegeven moment werd het een beetje saai worden maar ik ben weer terug! en nu hoop ik om een eigen kingdom te kunnen krijgen, heb zelf een tijdje in het DDG bouwteam gezeten, Dus een kingdom maken lijkt me geweldig.
    ____________________________________________________________________________________

Kingdom Chisea

Kleuren: rood en wit

Ik heb niet echt mensen die in me kingdom willen maar er zijn genoeg nieuwe mensen die mijn kingdom wel willen joinen
    waarschijnlijk dus ik ben zeker bereid mensen in me kingdom te laten van jong naar oudere mensen.

Ik hou er gewoon van om zelf dingen te bepalen dus daarom denk ik dat ik een goede koning zal zijn.
    ben een goede bouwer, en ik ben ook niet snel op me mondje gevallen dus dingen oplossen kan ik ook goed, en heb de regels zeker door gelezen.

Het lijkt me geweldig om in de snow een kasteel te maken met boeren huisjes eromheen gebouwd
    Met veel dieren en farms, de stijl die ik ga gebruiken zal een beetje medieval zijn.
    ____________________________________________________________________________________

Storyline

Ik woonde met mijn familie in een klein dorpje en er waren ruiters die al onze huisjes in brand zette, en onze farms gingen er ook aan dus wij waren gevlucht naar een sneeuw gebied, en daar hebben we geslapen in tenten totdat mijn moeder overleed, haar laatste woorden waren: maak nog iets moois van je leven. Dus ik begon een kingdom op te bouwen in de sneeuw maar het was super zwaar. mijn vader was ook gestorven in de jaren, dus ik stond er nog alleen voor. Maar uiteindelijk naar jaren werken was het klaar en leefde ik nog lang en gelukkig.

Bedankt

Ik hoop dat deze aanvraag jullie beviel, zo niet? dan hoor ik graag feedback.
    bedankt voor jullie tijd en tot snel!

Groetjes Vic

Share This Page