Kingdom aanvragen

Discussion in 'Kingdom aanvragen' started by jean, Nov 2, 2018.

1. jean

jean New Member

Trophy Points:
    1
    Wie ben ik
    Ik ben jean doet mc naam J34N ik ben 15 jaar oud hou van vissen ben erg gezellig als andere mensen dat ook zijn ik heb geen werk op dit moment. Heb zelf ervaring met kingdom en servers maar niet met dit kingdom aanvragen ding.

Kingdom naam en kleur
    Ik will mijn kingdom xertos noemen als dat kan en kleuren will ik graag donkerblouw en zwart doen dit dus Xertos rt zwart maar anders zag je de letters niet, Ik will In de desert gaan bouwen en dit zijn de cords voor het begin 780,64,1446 dit is een klijn stukje dirt in de dessert.

Players
    Ik heb zelf all 2 mannen en mensen op de server zijn natuurlijk ook welkom, bouwers alles is welkom want ik will een gezelig mooi en sterk kingdom maken. Ik will niet dat er te veel mensen in mijn kingdom zitten want anders word het natuurlijk niet eerlijk voor andere mensen.

Waarom ik een goede koning ben.
    Ik denk dat ik een goede koning ben omdat ik zelf een server heb gehad, Ik kan goed roleplayen en speel all mijn helen leven kingdom als er iemand bij mij wat steelt uit mijn kingdom zou ik hem wel strafen.

BouwStyle
    Ik hou van jenava style hier zijn wat fotos maar ik zoek ook bouwers die eige style maken want dat maakt kingdom uniek.

upload_2018-11-2_16-50-48.jpeg upload_2018-11-2_16-50-58.jpeg ik heb zelf ook een jenava kasteel gebouwd maar niet zo mooi als de rechter heb zelf de linker foto naagemaakt die was well mooi gemaakt vonden mijn vrienden en ik.

Waar kunnen mensen mij contacten
    Op discord maar ben niet veel online.
    En natuurlijk op de server.

2. Dieenevaninsta

Dieenevaninsta New Member

Trophy Points:
    1
    Mooie aanvraag!

3. Remgooo

Remgooo Forum-Mod
    Staff Member

Trophy Points:
    8
    Hoi Jean,

Je aanvraag is leuk, maar kan nog iets beter.

-Letters zwart in kingdom namen zijn niet toegestaan ivm. leesbaarheid. Dus dat graag aanpassen.
    -Ga je roleplayen? en hoe wil je dat doen? Heb je een storyline?
    -Heb je misschien wat extra informatie over hoe jij denkt een goed/groots kingdom te worden? Wat is je plan?

Kijk anders ook even naar goedgekeurde aanvragen om inspiratie op te doen.
    Succes, en ik weet zeker dat als je dit doet. Het helemaal goed komt.

Remco

Share This Page