kingdom aanvraag

Discussion in 'Kingdom aanvragen' started by gwnjurjen, Oct 6, 2018.

1. gwnjurjen

gwnjurjen New Member

Trophy Points:
    1
    Kingdom aanvraag

Mijn naam is Jurriën Visser. Ik ben 17 jaar oud. Ik heb Dyslexie en zit nog op de middelbare school.

Ik zit al een tijdje bij jullie op de server, had nog terusmc meegemaakt helemaal. Heb daardoor veel ervaring opgedaan met kingdom spelen. graag zou ik een Kingdom starten (zonder storyline daar kan nog voor worden gezorgt) de naam van het kingdom is Zera, we willen de bouwstijl van medieval aan houden. Met de kleuren hoofdkleur groen met bruin. Ik heb hele grote plannen met me kingdom.

Hoeveel players?

zelf begin ik met 1 iemand, maar in de tussentijd neem hij en ik nog meer players aan. Zoals vrienden en onbekende mensen en we staan altijd open voor ‘’travelers’’, Want ik vind dat ze altijd een kans moeten krijgen.

Doordat ik best wel lang op deze server weet ik best wel veel van de server regels. Maar ik ga natuurlijk nog wat regels in me kingdom doen. Zoals dat je elkaar niet mag kille zonder reden.

Ik vind mezelf goed geschikt voor koning, omdat ik zeker mensen wil aannemen maakt niet uit hoe of wie ze zijn. Dus als een ooit iemand is die in me kingdom wil kunnen ze me bereiken via discord (gwnjurjen #3349 of Fingolfin #2219). dan zorg ik wel dat iemand online komt om het allemaal uit te leggen waar alles is en wat de ideeën zijn van het kingdom.

Ik hoop dat ik het grootste kingdom krijg en het sterkste kingdom van de server, het wordt nu best wel moeilijk omdat ik nu een achterstand heb met sommige kingdom’s. Daarvoor zorg ik zo snel mogelijk dicht in de buurt komen.

Graag zou ik het kingdom op deze plek willen:

En dit is de bouwstijl waar wij in willen gaan bouwen:

Groetjes,

Jurriën Visser/gwnjurjen

2. ASMRkid

ASMRkid New Member

Trophy Points:
    1
    Namen van kd1 zijn niet toegestaan volgensmij

3. Zebravis

Zebravis Administrator
    Staff Member

Trophy Points:
    8
    KD1 namen mogen van mij gewoon hoor, hij is goedgekeurd Jurriën

4. BamboeBeer

BamboeBeer New Member

Trophy Points:
    1
    Die builds zijn gecopieerd van Kd1 ik ken die builders

5. Remgooo

Remgooo Member

Trophy Points:
    8
    Hij wil aangeven hoe het er ongeveer uit gaat zien. Voor een sfeerbeeld maakt dat niet uit

6. ASMRkid

ASMRkid New Member

Trophy Points:
    1
    Het is volgensmij geinspireerd van Kaer Morhen van the witcher 3

7. gwnjurjen

gwnjurjen New Member

Trophy Points:
    1
    Eigelijk gaat zera weg op KD1 en was daar met een vriend bouwer waardoor ik dacht laat ik heel zera op zebracraft zetten. Zera wordt heel anders op KD1 dus nu wat ik ga bouwen Was KD1 en nu niet meer.

Share This Page