Kingdom Aanvraag : "Winterfell"

Discussion in 'Afgekeurde Aanvragen' started by FijneVriend, Apr 6, 2019.

1. FijneVriend

FijneVriend New Member

Trophy Points:
    3
    #1 FijneVriend, Apr 6, 2019
    Last edited: Apr 6, 2019
    "Night gathers, and now my watch begins. It shall not end until my death. I shall take no wife, hold no lands, father no children. I shall wear no crowns and win no glory. I shall live and die at my post. I am the sword in the darkness. I am the watcher on the walls. I am the shield that guards the realms of men. I pledge my life and honor to the Night's Watch, for this night and all the nights to come."

YOUR DUTY IS NOW! JOIN THE WALL!

Beste Lezer , Stafflid , Elf , Orc , Dwerg , Reus , Eenhoorn e.t.c.

De echte koning van het Noorden komt aan op Zebracraft! (Hopelijk). Een groot probleem op Zebracraft is het missende PVP gedeelte, bij deze brengen wij de competitie! Een PVP & Bouwkingdom! (Ja dat kan echt!). Wat moet jij doen om hier tussen te komen? Heel simpel! Je moet een K,H,Q informeren over jouw specialiteiten. Wat maakt jou uniek van elk ander persoon in de server en waarom zouden we jouw moeten nemen? (GEEN LEEFTIJDS GRENS! :) ) Zodra jij "aangenomen" bent om voor "The Wall" te werken zullen wij jou een uitnodiging sturen om naar Castle Black te komen en je tot werk te zetten! Bedankt en tot ziens in Castle Black krijger!

Informatie over "King Of The North" FijneVriend

Mijn naam is Fijnvriend , bekend van TerusMC / Zebracraft / Kingdom 1 . Ik heb meerdere "jaren" al minecraft gespeeld en dan voorral het bouw gedeelte.
    Mijn leeftijd is 17 jaar en ik woon in Zuid-Holland. Ik ben een groot Game Of Thrones fan en daaruit kan je natuurlijk wel verwachten dat Jon Snow mijn favorite character uit de show is! ;)
    Discord: FijneMaat#7007

Kingdom gerelateerde vragen:
    Kingdom Naam: Winterfell
    Waarom deze naam? : Winterfell is het "noordse" gebied in westeros, een passende makkelijk onthoud baren naam die het gebied beschrijft "Winter".

Ben jij bereid om nieuwe spelers aan te nemen? : Altijd! ik ben een persoon die vind dat iedereen een gelijke kans verdien in een kingdom! The Wall is for everyone!

Ben jij bekent met de regels op zebracraft? : Ja! Natuurlijk ben ik dat na een lange ervaring op (Beide) server(s). (Tevens staflid geweest).

Wat maakt jou een goede koning en waarom zou ik je aannemen? : Ik geef iedereen een eerlijke kans om zichzelf te bewijzen en heb geen probleem om met iemand om/samen te werken! Het is tijd dat de server weer een beetje actieven oorlogen krijgt / Gevechten. Na veel ervaringen zou ik uiteraard deze kunnen leiden!

Wat wil je bereiken met jouw Kingdom? : Een eerlijke plek voor beginnende spelers die een gelijke kans krijgen om in een kingdom door te groeien door activiteit en eerlijkheid, Een leuke tijd geven aan meerderen is en een echte "Game of thrones exp." te geven aan de spelers die de show ook super leuk vinden! (Natuurlijk hoef je het niet te kennen als je wilt joinen)

Op welke locatie wil jij jouw Kingdom? : Ik dacht persoonlijk aan een Ijs/Sneeuw locatie die nog niet vol zit, Alsnog zoek ik een beetje een neutraal stukje in de as.
    (Zie afbeeldingen)

Bouwstele foto's (Castle Black) / (Medieval).

! (Zelfgebouwd om te laten zien dat ik in de style kan bouwen) !
    (Water mark omdat ik een gratis paint gebruikte voor het knippen)
    (Verschillende texture packs gebruikt) (Conquest , John Smith , Default)

Roleplay Story:
    De legende vertelt over een winter die een generatie duurde, en over een enorme en verschrikkelijke duisternis die over het land viel. Het werd bekend als de lange nacht. In het midden van deze duisternis kwamen de White Walkers uit het verre noorden. Met hun legers van de doden voerden ze oorlog tegen de levenden; het leggen van afval naar dorpen en holdfasts; verlaten terreur en vernietiging in hun kielzog. Na jaren van wrede conflicten en ondraaglijk verlies, slaagde een alliantie van de First Men en de Children of the Forest erin om de Walkers en hun volgelingen terug te drijven in de ijskoude noordelijke woestenijen waar ze vandaan kwamen.

Om een nieuwe invasie te voorkomen, richtten de First Men de muur op, een massieve vesting van 700 voet hoog, die zich uitstrekt van het Frostfang-gebergte, in het westen tot de Baai van zeehonden, in het oosten. Het was een structuur die anders was dan ooit gebouwd. Sterker nog, sommigen beweren dat het alleen kon worden voltooid met behulp van reuzen, of met behulp van de krachtige magie van de oude Kinderen van het Bos.

Mannen waren verplicht om het te bewaken en te onderhouden, en zo ontstond de Nachtwacht - een gezworen broederschap met de taak de mensenrijken te verdedigen tegen de duistere krachten die daarachter lagen. Bij het afleggen van zijn geloften, dient een Brother's of the Night's Watch voor het leven. Het is een leven van ontbering en grote opoffering, dus de eed mag niet lichtvaardig worden opgevat. De straf voor desertie is de dood.

The Night's Watch is onderverdeeld in drie vitale takken: de Rangers, de Builders en de Stewards. Hoewel van alle Black Brothers wordt verwacht dat ze staal opnemen mocht de noodzaak zich voordoen, zijn de rangers de ware strijders van de Watch. Eeuwen komen en gaan, en hoewel de witte wandelaars nog moeten terugkeren, is er een nieuwe dreiging ontstaan: barbaarse stammen die bekend staan als "wildlingen". De Rangers zijn belast met het verdedigen van het rijk tegen deze wetteloze wilden. De bouwers zijn timmerlieden, metselaars, mijnwerkers en boslui, belast met het onderhoud van de muur, evenals de verschillende gebouwen, torens en structuren die in de loop der jaren in verval zijn geraakt. De stewards dienen als koks, slagers en jagers. Ze hebben de neiging om de paarden en koeriers raven, kleding naaien, brandhout verzamelen en leveringen uit het zuiden brengen.

The Night's Watch is een ... diverse groep. Trotse vrijwilligers uit adellijke huizen staan zij aan zij met kruimeldieven die uit kerkers zijn opgeroepen. Klasse onderscheidingen worden achtergelaten, evenals ... verleden wandaden. Een man krijgt wat hij op de muur verdient; en zelfs de laagste gotenneus kan in rang stijgen als hij zichzelf waardig blijkt te zijn.​

(Gekopieerd van internet om het even makkelijk te maken) (Gegoogle translate als er fouten inzitten) :)

2. Zebravis

Zebravis Administrator
    Staff Member

Trophy Points:
    8
    Topic is natuurlijk prachtig, en als dit je eerste kingdomapply was had ik hem zeer zeker goedgekeurd.

Alleen dit is de 3e, de eerste 2 kingdoms hebben het niet lang volgehouden omdat je vrij snel verveeld raakt,

Daarom keur ik hem voor nu af.

Als jij kan bewijzen dat je dit keer wel lang en actief gaat spelen zal ik er nog eens over nadenken

Groetjes,

Bo

Share This Page