Kingdom Aanvraag Lynx

Discussion in 'Afgekeurde Aanvragen' started by Robbe_Vis, Feb 28, 2019.

1. Robbe_Vis

Robbe_Vis New Member

Trophy Points:
    1
    Hai ik ben Robbe,

Ik ben 14 jaar (Bijna 15) Mc:RobbeVis. Ik wil samen met mijn beste vriend Arnaud Mc:_STOKO_ een kingdom opstarten genaamd Lynx. Even wat over mezelf ik hou van tennis, freerun en gamen. Ik speel vooral minecraft en fortnite... de standaard spelletjes. Arnaud houdt van freerun en gamen.

Over het kingdom:
    Naam:Lynx
    Kleuren:Geel en Rood
    StoryLine:
    De burgers van lynx stammen af van gewone boeren ze geloven in vrede en harmonie. Tot op een dag ze worden aangevallen door een nomaden stam heel hun nederzetting wordt platgebrandt kinderen vrouwen mannen iedereen wordt gedood, en al hun bezittingen worden geplunderd. Na deze gebeurtenis geloofde niemand nog in vrede en wouden de inwoners dit nooit meer meemaken. Het stamhoofd liet een muur maken en verzamelde een leger . Dit zal de inwoners nooit meer overkomen....

We zijn bekend met de regels van een server we spelen al een tijdje op de server...
    Ons doel met het kingdom is een handelscentrum opstarten. Maar met ons kingdom valt natuurlijk niet te sollen sinds ons kingdom is geplunderd als iemand iets verkeerd doet vallen we ze aan! Natuurlijk accepteren we nieuwe spelers hoe meer vreugd! Als je een paar van onze bouwwerken wil bewonderen kan je ons contacteren via discord:RobbeVis_#1444.
    We zijn sowieso met twee we brengen ook nog een derde actieve speler mee en we kennen nog een paar mensen die ons kingdom kunnen versterken.

Groetjes RobbeVis!

2. KinderTelefoon

KinderTelefoon Forum-Mod

Trophy Points:
    8
    Heyhoi Robbe,

Dit is niet voldoende.

Met vriendelijke groet Stan

3. Yessie

Yessie Forum-Mod

Trophy Points:
    3
    Occupation:
    Zoals Stef zo leuk zegt: Kleuterjuf
    Als aanvulling op de reactie van Stan:

Je mist nog voorbeelden van jouw bouwstijl. Wij hebben nu eigenlijk geen beeld van wat je wilt gaan bouwen.
    De storyline is een beetje kort. Denk goed na over wat jij wilt gaan bereiken met het kd.
    Denk alvast na over de kleuren die jij in je prefix wilt hebben (geel en rood is wel erg breed). Op /warp kingdom kun je zien welke kleurcombinaties al bezet zijn.

Het zou fijn zijn als je jouw aanvraag verder nog wilt uitbreiden. Voor idee├źn kun je nog even kijken bij de goedgekeurde aanvragen.

Veel succes!
    -Yessie

Share This Page