Kingdom aanvraag Iron_Kevin

Discussion in 'Afgekeurde Aanvragen' started by Iron_Kevin, Feb 10, 2019.

1. Iron_Kevin

Iron_Kevin New Member

Trophy Points:
    1
    Je naam: Iron_Kevin
    - Je leeftijd: 13
    - Wat is je discord? (naam + '#' cijfers aub!): Ik heb geen discord en daarom zou ik ook nooit mensen afwijzen omdat ze geen discord hebben!
    - Wil je iets over jezelf vertellen: Ik ben 13 jaar en ik ga van maandag tot vrijdag naar school en maandag ben ik iets minder online omdat ik dan mijn sport doe maar in het weekend heb ik volop tijd om actief te zijn! Ik hou van gamen en ik doe ook Fortnite naast minecraft!
    - Hoe heet je Kingdom: Krachgar
    - Welke kleur(en) krijgt jouw Kingdom: &4Krach&9gar
    - Hoeveel spelers neem je mee: Op dit moment heb ik nog niet echt spelers maar ze kunnen volop joinen hoor.
    - Ben je bereid om nieuwe spelers aan te nemen: Zeker ik vindt het zelfs geweldig al er mensen aanmelden om mijn kd te joinen!
    - Ben je bekend met de regels op Zebracraft: Ja
    - Wat maakt jou een goede koning en waarom zou ik je aannemen: Ik heb geen limieten behalve dat je ergens mee bezig bent en ik ben vriendelijk tegen de mensen maar ook serieus als er iets ergs gebeurd. Ik kan goed roleplayen en leiding geven aan mensen maar ik ben geen absolute dictator. De hele bevolking van mijn kingdom mag meebeslissen en ik ga niet alleen van mijn wil uit maar ik luister ook naar de bevolking dus als er 10 mensen zeggen ja en 6 mensen inclusief ik zeggen nee dan wordt het toch ja omdat de bevolking beslist. Ik neem ook iedereen aan want mij maakt de leeftijd etc niks uit.
    - Wat wil je bereiken met jouw Kingdom: Een goede handelsstaat die zichzelf goed kan verdedigen maar meestal geen oorlog voert met andere mensen. Ik wil vooral een ally opstarten met de meeste kingdoms en ik help ze dan ook als er oorlog is! Ik wil een democratische regering in mijn kingdom en ik ga er zoveel mogelijk voor doen om al deze dingen voor elkaar te krijgen. Ik wil ook een mooi kingdom met mooie gebouwen zodat het cultuur en kunst uitstraalt. Ik wil de wereld veranderen voor andere kingdoms met mijn geweldige kingdom en hun ogen verblinden zo mooi als het is. Ik ben vriendelijk maar als mijn kingdom last krijgt van andere kingdoms ga ik hun wel aanspreken en als ze doorgaan komt mijn leger wel eventjes op bezoek.
    - Op welke locatie wil jij jouw Kingdom? (4840 64 4184)

Ook moet er in je topic een mooi plan gemaakt worden van onder andere:

- Wat voor stijl ga je gebruiken om in te bouwen? (Grieks)
    - Heb je voorbeelden van hoe je kingdom eruit gaat zien? (Niet echt voorbeelden want ik heb alles al verwijderd.)
    - Ga je roleplayen? (Zeker want ik ben dol op roleplay)
    - Heeft jouw Kingdom een verhaal/storyline:
    Ja: Een kind heeft al zijn hele leven in een gevangenis gezeten van een paar enkele personen met heel veel macht maar 11 jaar geleden kwam er een opstand door de gevangenen en wist het kind te ontsnappen maar het moest ergens heen vluchten dus het ging naar een kingdom genaamd: Krachgar en vervolgens werd het een boer die veel succes had in het handelen in vlees en groenten en bleek het genoeg geld te hebben om een eigen winkel te openen die dat verkocht maar tegelijker tijd deed het mee aan de verkiezingen van Krachgar voor een nieuwe leider want de oude was doodgegaan hij was net volwassen geworden dus hij mocht meedoen. Hij kreeg veel steun want zonder hem was de handel al uitgeput geweest en er was een enorme inflatie maar hij kreeg veel stemmen en kwam bovenaan de top te staan nadat hij de verkiezingen had gewonnen. Hij had geleerd van de gevangenisbewakers dat cultuur belangrijk was en hij maakte diverse standbeelden en nieuwe gebouwen die een nieuwe stijl hadden die toen niemand anders had namelijk de griekse stijl. Hij kreeg steeds meer kracht...

2. Zebravis

Zebravis Administrator
    Staff Member

Trophy Points:
    8
    Afgekeurd, als King heb je discord nodig.

Share This Page