Kingdom Aanvraag Ellivion

Discussion in 'Afgekeurde Aanvragen' started by MINECRAFTER, Mar 5, 2019.

1. MINECRAFTER

MINECRAFTER New Member

Trophy Points:
    1
    #1 MINECRAFTER, Mar 5, 2019
    Last edited: Mar 5, 2019
    Mijn naam is Jean Doets, Ik speel samen met brandon de leeuw wij zouden graag een kingdom willen.

Over mezelf ik jean doets, Speel nog steeds minecraft ik ben namelijk 24/7 online en ben nu 15 jaar oud.
    In me vrije tijd game ik en vis ik samen met vrienden nu dachten ik en me vrienden laten we weer kingdom doen ik zij dat ik wel een leuke server wist dat is deze natuurlijk.

Plus en min punten
    + Ik ben vaak online
    + Ik kan goed taken geven en krijgen
    - Ik heb niet veel gedult
    + Als ik ergens mee bezig ben maak ik het af en stop ik niet.
    + Ik speel echt all denk 7 jaar minecraft en daarvoor ook nog andere games.

Mijn kingdom naam Ellivion ik zou elli blouw willen en vion oranje.
    mijn kingdom word een roleplay kingdom waar we samen mooie dingen bouwen (als dit niet word gesloopt)
    Ik neem all wat mensen mee die vaak online zijn Brandon, Bart Stinze Tije en mischien nog meer vrienden. Deze mensen ken ik in het echt dus ik kan ze in het echt aanspreken als het moet :) .Wij willen als het mag nieuwe mensen hebben zodat we wel met gelijke mensen zijn want anders is het ook niet eerlijk.

Wat ik will berijken met mijn kingdom.

Ik will een mooi gezellig kingdom worden als andere mensen ook aardig blijven natuurlijk.
    Wij willen ook graag meedoen aan meer roleplay en wij willen daarvoor ook wel in oorlogen.

Storryline

Lang geleden bleef een eenzaam jongetje achter op zee zijn ouders waren gestorven door een gevecht hierbij liet zijn moeder hem in een tonnetje weg drijven. tijden een storm kwam hij in het water terecht en raakte ij bewusteloos.
    Hij strande op het strand bij onze plek en hij starte met bouwen en kwam een meisje tegen die hem hielp met ja Meer kinderen krijgen. Nu zijn hij en zij op zoek naar de daaders die zijn moeder en vader hebben vermoord. Als hij hiervoor oorlogen moet overbruggen is dat zo, hij is niet bang en slacht hier door iedereen af.

Mijn eerdere bezoek op deze server.
    Ik weet dat ik me niet echt heb gedragen toen ik hier voor het eerst kwam maar ik heb toen wel daarna goed mijn best gedaan en hoop dat ik die weer terug kan winnen. (Ps. sorry nog iedereen)

Snelle info,
    join benodigheden: je moet wel een comunicatie middel hebben (discord Teamspeak Skype WhatsApp)
    Skills: Bij mij mag je komen zelf all weet je niet hoe je een boog moet maken ik vind allesgoed

Locatie.

908, 64,-845 hier will ik gaan bouwen en starten ik will hier erg mijn best aan doen en ik vind het leuk dat jullie de sapling villager hebben toegevoegd want dan kan ik met alle zoorten huit bouwen.

Mijn bouw style is jenava in sand en op dirt is dit een oude style. Hier onder laat ik mooie fotos zien.

[​IMG]Dit bedoelde ik met mijn bouw syle

[​IMG] Mijn vrienden houden van groot bouwen dus daarom deze foto is van internet

[​IMG] Dit zoort kasteelen lijkt ons leuk om te bouwen deze

foto is van internet

[​IMG] Dit is een mooie stad (binnen onze muren dan).

Ik heb eerder zelf kingdoms gehad op andere servers dus ik weet hoe ik mensen moet behandelen.
    Dit is het einde van mijn verhaal/ aanvraag ik hoop dat wij een kans krijgen we zullen ons best doen
    En ik zall zorgen dat iedereen het leuk heeft en ik hoop een goede koning te zijn.

groetjes,

Jean Doets,

Share This Page