Kingdom aanvraag Earogon

Discussion in 'Archief' started by Alltaken, May 15, 2019.

Tags:
  1. Alltaken

Alltaken New Member

Trophy Points:
    1
    Beste bo of wie dit ook leest.

De storyline: Het begon allemaal in een bebost/bebergt land... er was een klein dorpje met boeren het ging voor meerder jaren goed tot op een punt... aan de horizon van de klif een schip aankwam met daarop soldaten die op jacht waren naar rijkdom en macht het dorp werd geplunderd en besloot zich voor te gaan bereiden op hun terugkeer... ze zorgde voor meer mensen om in hun dorp te wonen die hielpen muren en torens op te zetten uit eindelijk werd het kingdom Earogon opgezet een enorm fort van spruce logs, stone. sprucewood en nog meer sterke materialen...
    Op een dag kwamen de soldaten terug en wederom waren ze weet op jacht deze keer zagen ze het fort en omdat het er zo machtig en groot uit zag sloegen ze van schik op de vlucht... en sindsdien is Earogon niet het slachtoffer van verschillende jachten maar zijn hun juist degene die de mensen opjagen die hun dorp hadden geplunderd.

Ik wil graag een kingdom starten omdat ik graag zelf me eigen bouwstyle(len) wil nagaan en dat kan nu niet helemaal in mijn huidige kingdom,

De reden waarom de naam &8earo&3gon is= klinkt geinig (eerste wat in me opkwam)

Ben 16 jaar oud 5+ jaar ervaring met kingdom ben zeer actief. me spelling is niet de beste omdat ik te veel tijd in games besteed XD

+puntje ben in me examens dus veel tijd en ben binnenkort 3 maanden vrij #gametijd + beetje werken

wil graag wat foto's plaatsen van me bouwstyle maar heb er moeite mee hier in te krijgen als je screenshots wil dm me op discord (gekko)

het kd zou ik graag op de plek: 3042,64,-10839 (omdat het een beetje beheuveld is en dicht bij spruce wood dat gebruik ik veel om te bouwen)

Ik hoop dat ik dit kingdom mag aanmaken (heb niet echt mensen die me atm willen joinen omdat ik het ze niet gevraagt heb maar ik denk dat dat wel goed komt zal namelijk veel nieuwe mensen aanemen (die redelijk zijn)

Vriendelijk groet

je scat Kappachinos

2. Zebravis

Zebravis Administrator
    Staff Member

Trophy Points:
    8

Deze aanklikken, en daar het image url (adres van afbeelding) plakken.

Als het je eigen screens zijn moet je ze eerst uploaden, dit kan bijv. door ze in discord te slepen en dan de link te kopiƫren van de afbeelding door rechtermuisknop op die afbeelding te doen en op 'Link kopiƫren' te klikken.

Share This Page