Kingdom Aanvraag Arroxin

Discussion in 'Kingdom aanvragen' started by TostiFanMats, Oct 8, 2018.

1. TostiFanMats

TostiFanMats New Member

Trophy Points:
    1
    #1 TostiFanMats, Oct 8, 2018
    Last edited: Oct 15, 2018 at 2:36 PM
    Storyline of Arroxin

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Lang geleden was er op de planeet een continent: Kingdom.
    Belegost, Krokkie en andere grote Kingdoms waren aan de macht over dit continent.
    Het enige wat ze deden was oorlog voeren met elkaar er bestond nog niet iets als ''Vriendschap''.

Arroxa was een kleine nomadengroep zonder vijanden.
    Maar
    Arroxa had netzoals de andere Nomadengroepen wel gekke rituelen.
    Hun leider wordt op een gekke manier gekozen, door een gevecht.
    Markius de tweede was aan de macht in het Nomadengroepje. Maar op een dag kwam er een uitdager.
    Markius kon deze uitdaging niet afslaan en.. Hij verloor, de nieuwe leider had een zoon Thomas die als zijn vader
    zou overlijden aan de macht ging komen. En dat moment, dat kwam snel. Op een verschrikkelijke dag kwamen ze aan in een gebied van een Kingdom.
    Arroxa wist niet van wie de grond was en begon eten te zoeken. Sinds er erg tekort was zocht de leider van de Nomadengroep mee. Maar hij kwam niet terug. Nu was Thomas aan de macht! Maar Thomas was woest, zijn vader vermoord in deze verschrikkelijke wereld! Hij zocht een plek om ook een Kingdom te creƫren. Hij wou wraak! Na veel reizen vond hij een plek. Zijn mede-nomaden hadden hem verlaten. Hun zagen niks in een Kingdom. Het Nomadenleven beviel hun wel. Thomas vond een boot en voer naar een eiland. Daar start hij een nieuw Kingdom, Arroxin.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

J
    e naam

Mijn naam is Mats, Ookwel bekend als TostiFanMats op Minecraft!
    (Die ene die altijd niet zo serieus doet)

J
    e leeftijd

Ik ben 13 jaar jong.

Iets over mij
    Ik speel al een half jaar op Zebracraft/Terus MC.
    Ik heb niet zoveel ervaring met een Kingdom leiden maar wil het toch heel graag proberen!
    Ik ben een druk en soms irritant kind van mezelf, maar als koning ben ik serieus.
    Ik geef niet op en blijft doorzetten, met het Kingdom maar ook met deze Post die ik al 3x overnieuw heb gedaan! ;p

De kleuren & naam
    De naam van het Kingdom is zoals al eerder verteld: Arroxin.
    De kleuren van het Kingdom zijn &4 en &7

Neem ik mensen mee?
    Nog niet, maar ik ga me best doen om veel mensen te recruiten!

Ben je bereid nieuwe spelers aan te nemen?
    Natuurlijk! Zonder leden is het Kingdom niks, De leden zijn het hart van een Kingdom.
    Ik hoop om uiteindelijk rond de 20/25 leden te krijgen en dan een Sister Kingdom te maken!

Ken je de regels op Zebracraft?
    Ja, en ik zal mijn leden daar ook op wijzen als zei die regels breken! Wat kan uitsluiten in een kick!
    Pesten ligt nogal gevoelig bij mij dus als dat gebeurt in Arroxin is het instant-kick.

Wat maakt jou een goede koning?
    Ik ben veel actief, dat kan dus ook betekenen dat er veel leden joinen waardoor het een groot en mooi Kingdom word!

Wat wil jij bereiken met het Kingdom?
    Ik wil van Arroxin een groot en een mooi Kingdom maken, deze kleine Nomaden Groep laten groeien tot een stad. is mijn doel en ik zal er alles voor doen om dat te bereiken!

Ik wil het kingdom graag op deze berg -612,64,-11672.

Plan van aanpak
    Roleplay: Jazeker! Roleplay maakt de game leuker!

De bouwstijl
    wordt een wat donkere blok keuze zoals: Spruce wood, Spruce logs en black en grey stained glass. Veel trapdoors en buttons in de builds komen er ook!

2. Remgooo

Remgooo Member

Trophy Points:
    8
    Mooie aanvraag Mats! Keurig

3. TostiFanMats

TostiFanMats New Member

Trophy Points:
    1
    Thanks! ;)

4. Stefio_

Stefio_ New Member

Trophy Points:
    3
    Leuke aanvraag! ik weet wat je gaat doen met je Kingdom alleen begreep sommige samenstellingen van je zinnen niet.

5. TostiFanMats

TostiFanMats New Member

Trophy Points:
    1
    Dat is mijn fout! Spijt me voor dat :)

Share This Page