Kingdom aan vraag Ellivion

Discussion in 'Afgekeurde Aanvragen' started by MINECRAFTER, Feb 10, 2019.

1. MINECRAFTER

MINECRAFTER New Member

Trophy Points:
    1
    Mijn naam is Jean Doets, Ik speel samen met brandon de leeuw wij zouden graag een kingdom willen.

Over mezelf ik jean doets, Speel nog steeds minecraft ik ben namelijk 24/7 online en ben nu 15 jaar oud.
    In me vrije tijd game ik en vis ik samen met vrienden nu dachten ik en me vrienden laten we weer kingdom doen ik zij dat ik wel een leuke server wist dat is deze natuurlijk.

Mijn kingdom naam Ellivion ik zou elli blouw willen en vion zwart.
    mijn kingdom word een roleplay kingdom waar we samen mooie dingen bouwen (als dit niet word gesloopt)
    Ik neem 4 mensen all mee Brandon, Bart nog een Bart en een jamie. Wij willen als het mag nieuwe mensen hebben zodat we wel met gelijke mensen zijn want anders is het ook niet eerlijk.

Wat ik will berijken met mijn kingdom.

Ik will een mooi gezellig kingdom worden als andere mensen ook aardig blijven natuurlijk.
    Wij willen ook graag meedoen aan meer roleplay en wij willen daarvoor ook wel in oorlogen.

Storryline

Lang geleden bleef een eenzaam jongetje achter op zee zijn ouders waren gestorven door een gevecht tijdens een storm op zee. Zijn ouders lieten hem weg drijven in een ton.
    Hij strande op het strand bij onze plek en hij starte met bouwen en kwam een meisje tegen die hem hielp met ja Meer kinderen krijgen. Nu zijn hij en zij op zoek naar de daaders die zijn moeder en vader hebben vermoord

Mijn eerdere bezoek op deze server.
    Ik weet dat ik me niet echt heb gedragen toen ik hier voor het eerst kwam maar ik heb toen wel daarna goed mijn best gedaan en hoop dat ik die weer terug kan winnen. (Ps. sorry nog iedereen)

Locatie.

9283,64,6644 dit is een mooie hoge plek en hier will ik in een mooie styl bouwen. er is hier water in de beurt voot een haven. maar ik zou wel graag bomen willen maar dat komt wel goed die bouw ik zelf wel mooie grote bomen.

Mijn bouw style is jenava in sand en op dirt is dit een oude style. Hier onder laat ik mooie fotos zien.

upload_2019-2-10_13-42-33.jpeg Dit bedoelde ik met mijn bouw syle
    [​IMG] Mijn vrienden houden van groot bouwen dus daarom deze foto

[​IMG] Dit zoort kasteelen lijkt ons leuk om t bouwen

Ik heb eerder zelf kingdoms gehad op andere servers dus ik weet hoe ik mensen moet behandelen.
    Dit is het einde van mijn verhaal/ aanvraag ik hoop dat wij een kans krijgen we zullen ons best doen

groetjes,
    Jean Doets, Brandon de leeuw.

2. ibiGamer

ibiGamer New Member

Trophy Points:
    3
    Nice gedaan

3. Koenplaysgames

Trophy Points:
    8
    Occupation:
    TennĊ of Hoshido
    Hey jean,
    Ik mag dan geen stafflid zijn maar ik heb wel een tip voor je. Let op je spelling en maak duidelijke kopjes.

Your friendly neighbourhood Guy

Share This Page