kindom aanvraag Aerox verbeterd

Discussion in 'Archief' started by sion, May 28, 2019.

1. sion

sion New Member

Trophy Points:
    1
    #1 sion, May 28, 2019
    Last edited: Jun 3, 2019
    Kingdom Aerox

Naam: Sion A.K.A SpelendeOpa

Leeftijd: 16 jaar oud

Discord naam: P.A.N.D.A#9250

Korte introductie over mijzelf.
    Ik ben Sion en ik ben 16 jaartjes oud en zit in de 3e klas. In mijn dagelijks leven voetbal ik en vind ik het ook leuk om af en toe Minecraft te spelen (Ik speel 5 jaar minecraft). Ik vind het concept Kingdom heel erg leuk en mijn vrienden vinden kingdom ook heel leuk. Daarom zou ik met mijn vrienden een kingdom willen starten. Ik heb wel dyslexie dus er kunnen soms wat typefouten in zitten.

Naam van ons kingdom
    Mijn Kingdom zal Aerox heten. Dit omdat vroeger ook ons kingdom is geweest. Het was een gezellige tijd dus nu zouden we weer zo’n gezellige tijd willen hebben op de server.

Kleuren van ons Kingdomnaam

De kleur van mijn kingdom naam zal worden: Ae lichtblauw en rox donkerblauw. Oftewel Aerox

Spelers die ik meeneem om mijn Kingdom op te bouwen

Ik ben bereid om 2 andere mensen mee te nemen:

1 daarvan is Bink A.K.A The_killer_2003 hij zal tevens ook mijn Hertog worden. Hij kan mij goed advies geven en we zijn al heel lang vrienden van elkaar dus we kunnen het goed met elkaar vinden

De andere is Sercan A.K.A sercan101 hij zal helpen met het verder ontwikkelen van het kingdom Aerox. Sercan ken ik net als Bink ook al heel lang.

Ben ik bereid andere spelers aan te nemen

Ik ben zeker bereid om nieuwe spelers aan te nemen. Alleen vind ik dat we 1 hechte groep moeten worden met elkaar zodat we in oorlogen ook goed kunnen samenwerken. Dus vind ik respect naar het Kingdom heel belangrijk. Maar iedereen is welkom in Aerox!

Ben je bekend met de regels van ZebraCraft
    Ja, Ik speel al sinds seizoen 2 op Zebracraft (toen nog TerusMC) dus ik weet de regels maar ik heb ze ook nog effe een keer door gekeken zodat ik op de hoogte ben.

Waarom ben ik een goede koning

Ik ben een goede koning omdat, Ik goed met mensen om kan gaan. Als er een conflict is in bijvoorbeeld ons kingdom zal ik proberen dit op te lossen zodat iedereen plezier heeft. Want plezier staat bij mij en denken ik ook bij andere op nummer 1. En ik ben erg actief!

Wat is mijn doel met mijn kingdom

Ik wil graag plezier in mijn kingdom maar ook met andere kingdoms. Dit kan op verschillende manieren zoals handelen of elkaar ondersteunen tijdens een oorlog. We zullen natuurlijk niet met iedereen een klik hebben maar een oorlog is soms ook wel leuk.

Op welke locatie wil ik mijn kingdom:

-8600, 64, -5200 dit eiland willen wij graag hebben omdat, wij zien veel mogelijkheden met dit eiland.

Wat word onze bouwstijl
    Wij houden zelf van Medieval hier een paar plaatjes van wat jullie van ons kunnen verwachten:

Wij willen een fort op een berg plaatsen.
    Om het fort zal een farm land plaatsvinden zo zal het er een uitkomen te zien:[​IMG]

We zullen ook nog verschillende huisjes buiten het fort plaatsen dit is een van die huisjes:

Storyline

Lang geleden bestond er een Kingdom genaamd Aerox 3 goeie vrienden leidde Aeox. Maar toen verschillende Kindgoms Aerox aanvielen ging het mis. De 3 vrienden werden uit elkaar gedreven en zagen elkaar niet meer terug. Totdat De oude queen (SpelendeOpa) en de oude hertog (The_killer_2003) weer bij elkaar kwamen. Zij hebben met elkaar besproken om Aerox weer op te bouwen tot een groot en sterk kingdom.

Met vriendelijke groet,

Sion A.K.A SpelendeOpa1

PS: ik hoop dat de plaatjes nu wel zijn gelukt

Attached Files:

2. Koenplaysgames

Trophy Points:
    8
    Occupation:
    King
    Atlantic ocean? Sahara? Mediteranean sea?
    Hey Sion,
    Deze aanvraag is nog een beetje mediocre. Meer creativiteit(niet zomaar antwoorden op de vragen. Ook zou per kopje de hoeveelheid informatie wel beter kunnen. Als het lukt zou het ook helpen als je foto's van bouwwerken van jezelf of iemand anders erbij zet.

sion likes this.
  3. sion

sion New Member

Trophy Points:
    1
    ik heb hem verbeterd is dit goed ?

4. Koenplaysgames

Trophy Points:
    8
    Occupation:
    King
    Atlantic ocean? Sahara? Mediteranean sea?
    Hij ziet er al veel beter uit! Ik zou alleen wat creatiever zijn met je verhaal want je geeft nu in principe direct antwoord op de vragen.
    Veel geluk.

5. (_firecow_) lars

(_firecow_) lars New Member

Trophy Points:
    1
    nah ik heb er niks op te zeg gewoon super goed

Share This Page