Kd aanvr

Discussion in 'Kingdom aanvragen' started by brett van schaijk, Apr 13, 2019.

1. brett van schaijk

brett van schaijk New Member

Trophy Points:
    1
    Kingdom aanvraag Nyack

- Brett van schaijk
    - 15 Jaar
    - schaikie01#4761
    - Ik ben Brett ik ben 15 jaar en heel erg actief op mijn pc ik heb veel vrijentijd en besteed dit altijd aan kingdoms
    - Nyack
    - Turquase, donker blauw

De vlag stuur ik door via discord dus mods dm mij svp alvast bedankt :)

- 10 personen
    - Ben je bereid om nieuwe spelers aan te nemen? : altijd zolang ze dc hebben
    - Ben je bekend met de regels op Zebracraft? : ja ik heb ze vanochtend doorgenomen
    - Wat maakt jou een goede koning en waarom zou ik je aannemen? : wij zijn heel actief en niet toxic dus een goede aanwinst voor jullie server ook zijn wij aardig en beleefd!
    - Een mooi en gezellig kd met mooie gebouwen etc.
    - Op welke locatie wil jij jouw Kingdom? (-9001, 64, 11782

Ook moet er in je topic een mooi plan gemaakt worden van onder andere:

- Wij worden medival gebouwd met een beetje een twist we willen rare soorten blokken gaan gebruiken wat er hopelijk mooi uit gaat zien!!
    - Heb je voorbeelden van hoe je kingdom eruit gaat zien? :

upload_2019-4-13_20-40-6.jpeg

- Ga je roleplayen? (altijd een grote plus, want roleplay is leuk) : we gaan zekerweten roleplayen das toch het leukst aan kingdom
    - Heeft jouw Kingdom storyline: wij zijn de Nyaken wij stammen uit de woestijnen we zijn primitief maar slim goed in bouwen maar slecht wij zijn mysterieus of toch niet? we zijn een land vol raadsels?

Uiteraard beloon ik creativiteit, dus als jij een creatieve oplossing vind om je Kingdom aanvraag te maken, dan is dat natuurlijk meer dan welkom (denk aan een website of iets dergelijks) ik vind plaatjes in een aanvraag ook altijd een grote plus.

Last but not least, ik keur Kingdom aanvragen sowieso af als er een leeftijdslimiet aan zit om te joinen. Dit omdat ik vind dat iedereen een kans moet kunnen krijgen om je Kingdom te joinen : dit zou natuurlijk nergens op slaan!

2. Zebravis

Zebravis Administrator
    Staff Member

Trophy Points:
    8
    Hallo Bret,

Dit is niet voldoende om op Zebracraft een kingdom te krijgen, wij verwachten meer van de kingdomaanvragen.

Dingen die anders moeten:

- Antwoorden verwerken in alinea's met duidelijke koppen (je antwoorden zijn ook allemaal zeer minimaal)
    - Er zit zeer weinig creativiteit in je antwoorden
    - Het enige plaatje dat je hebt is niet medieval maar japans/aziatisch
    - "De vlag stuur ik door via discord dus mods dm mij svp alvast bedankt" vind ik super lui
    - Misschien handig de overbodige informatie weg te halen als je mijn informatietopic kopieert

Groetjes, succes

Bo

3. brett van schaijk

brett van schaijk New Member

Trophy Points:
    1
    oke dankje voor je feetback

Share This Page