Het Kingdom Earogon.

Discussion in 'Goedgekeurde Aanvragen' started by Alltaken, May 15, 2019.

1. Alltaken

Alltaken New Member

Trophy Points:
    1
    #1 Alltaken, May 15, 2019
    Last edited: May 16, 2019
    Hallo beste spelers!

Ik ben Mark, 16 jaar oud, en woon in Den Haag. Ik heb ruim 5 jaar ervaring met Kingdom en ben zeer actief.
    Momenteel zit ik in m'n examens dus heb ik ietsjes minder tijd, maar daarna zit ik aan de 3 maanden vrij!

Mij leek het leuk om een eigen kingdom te maken, want ik heb al zoveel ervaring, maar zou het graag op de proef willen stellen, en graag m'n eigen bouwstyle wil gaan gebruiken. Dit kingdom zal gelegen worden op een deel van 'n eiland.
    Dit leek me een geinig idee want als je naast het water leeft kan je verschillende dingen ernaast bouwen, een haven of een port, noem maar op!
    De coordinaten zijn: ''3042, 64, -10839''

(Dit is het eilandje)
    5d2d06d0002529f8cbc2fd00c2748c65.png

De Storyline van Aerogon. (dark grey is niet te lezen)

Het begon allemaal in een land vol met bergen & bosgebieden, er was een klein dorpje met boeren, het ging voor meerder jaren goed... Tot dat aan de horizon van de klif een schip aankwam met daarop soldaten die op jacht waren naar rijkdom en macht.
    Het dorp werd geplunderd en bestolen. Het dorp besloot zich voor te bereiden op hun terugkeer om hun eer terug te krijgen. Ze zochten mensen om hun land te voorzien van muren en torens. Uit eindelijk had het Kingdom Earogon, een enorm fort opgezet van Spruce, Stone en nog enkele sterkere materialen, die helpen het land te beschermen.
    Op een dag kwamen diezelfde soldaten terug! en wederom waren ze weer op jacht, deze keer zagen ze het fort van Aerogon. Omdat het er zo machtig en groot uit zag sloegen ze van schik op de vlucht.
    En sindsdien is Earogon niet het slachtoffer van verschillende jachten, maar zijn hun juist degene die de mensen opjagen die hun dorp hadden geplunderd.

Bouwstyle,