EventMeister(Manager) apply V1

Discussion in 'Eventmananger applies' started by Koenplaysgames, Mar 31, 2019.

1. Koenplaysgames

Trophy Points:
    8
    #1 Koenplaysgames, Mar 31, 2019
    Last edited: Apr 9, 2019
    Hey daar mede-staffleden,

Inleiding
    Ik heb de laatste tijd in mijn kingdom een beetje een depressie door leavende mensen en veel oorlogen. Daarom zat ik dus te denken: "Wat nou als ik iets kon doen waardoor ik mijn gedachten even kan los laten, maar dat ik alsnog samenwerk met het staffteam van Zebracraft." en toen herrinerde ik mij dat jullie nog een Eventmanager zoeken.

Over mij + Waarom ik een goede keus zou zijn:
    Jullie weten natuurlijk al wat over mij doordat ik een Helper apply had geschreven. Maar voor het geval dat zeg ik nogmaals: Ik ben Koen Kraal, ben 15 jaar oud en zit in 4 Havo. Verder ben ik over 16 dagen 4 maanden op de server(dus ik ben nog best wel nieuw). Ik probeer bijna altijd online te zijn zoals jullie waarschijnlijk wel hebben gemerkt. Ik heb ondertussen al 2 belangrijke verantwoordelijkheden op de server namelijk: Koning van een Kingdom en Mod(vroeger helper), nog 1 erbij zou ik dus niet erg vinden en het zou ook niet zo zijn dat ik geen ervaring heb. Ook heb ik best wel wat ervaring met bouwen en vind het altijd leuk om te bouwen. Ik heb niet zoals de meeste andere mensen in een bouwteam van een server gezeten, maar dat houd mij niet tegen om er lol in te hebben en alsnog een goed uitziend bouwwerk te maken. Ik ben ook best creatief wat handig kan zijn als er een nieuw event moet komen(ik garanteer niks overigens). En als er iets met commands of redstone moet gebeuren dan ben ik daar ook best aardig in. Niet hele gecompliceerde dingen maar in ieder geval de basics. World edit is ook iets wat ik al vaker heb gebruikt en als het moet zou ik zo weer alle id’s weer uit mn hoofd leren.

Overig
    Ik ben erg gemotiveerd op dit moment om iets leuks te doen en mijn gedachten weg te halen van de chaos in mijn Kingdom, wat erop lijkt alsof het binnen een maand weg is.
    Mijn discord is: Koenplaysgames#6089(Zebracraft dc: KaiserKoen)
    Mijn IGN is: Koenplaysgames(Koen)

Ik hoop dat ik snel van jullie hoor,

-Koen

Share This Page