Event Manager application

Discussion in 'Eventmananger applies' started by TostiFanMats, Mar 14, 2019.

1. TostiFanMats

TostiFanMats New Member

Trophy Points:
    1
    #1 TostiFanMats, Mar 14, 2019
    Last edited: Mar 15, 2019 at 8:09 PM
    Hoi hoi, hier is mijn apply voor Event Manager,

Echte naam: Mats

Minecraftnaam: TheeZakkie

Leeftijd: 12 (ja, ja bo ez skrub i know)

Discord: Mats#5713

Waarom ben ik een goed stafflid: Nou, ik zelf vind het leuk om minigames te spelen en dat doe ik veel naast Zebracraft, hosten lijkt mij daarom ook erg leuk. You can call it my weird fetish: sommige mensen vinden het leuk om naar voetbalwedstrijden te kijken, ik vind het leuk om naar minigame potjes te kijken. Het hosten daarbij is natuurlijk top. Ik vind het ook leuk om de management daarbij te doen!

Waarom zouden jullie mij moeten aannemen: Ik kan sowieso elke zondag als het nodig zal zijn events hosten, en ik speel veel op Zebra dus iets onverwachts zou ik ook bij kunnen zijn.

Wat denk ik de server kunnen bieden: Veel leuke events natuurlijk! En ik let goed op fairplay natuurlijk.

Heb je al eerdere ervaring met staff zijn: Ja, op kleine servers en dat ging goed maar dat bleven kleine servers en ze gingen uiteindelijk dood.

Kan ik actief zijn op Minecraft en Discord: Ja zeker, ik heb discord op mijn telefoon staan dus kan snel antwoorden als ik in de trein zit bijvoorbeeld, en Minecraft ben ik al een no-lifer van zo als veel van jullie weten.

Pluspunten: Ik kan veel actief zijn zoals al eerder gezegd. En ik snap de events die worden gegeven op Zebracraft.

Minpunten: Ik ben best druk en soms irritant zoals veel mensen op de server denken, maar als ik bezig zou zijn als EventManager let ik op het event en chat ik niet zo veel.

Verder: Ik hoop dat ik gekozen wordt en als dat niet zo is, is het niet erg.

Groetjes! Mats

Share This Page