Ban Appeal: hylia1

Discussion in 'Rapporteren' started by Hylia, Feb 5, 2019.

1. Hylia

Hylia New Member

Trophy Points:
    3
    Ban type: X-ray
    Gebanned door: K3ntr0
    Gebanned op: 5-2-19

Waarom ben ik gebanned?

Ik was aan het stripminen, en volgens de uitleg van K3ntr0 op discord minede ik 2 lagen lapis weg en toen was erachter 2 lagen stone en daar diamond, die diamond heb ik gemined.

Waarom moet ik geunbanned worden?
    Ik was geen x-ray aan t gebruiken, hier volgt de uitleg:
    Zoals veel mensen weten, zitten er achter of boven of onder een vein* gold/iron/lapis/diamond/redstone/coal nog meer resources, ik mine dus ook bij [meestal niet bij diamond] elke vein iron/gold/lapis/redstone/coal/diamond nog even eromheen, om te kijken of er meer zit of andere ores zitten.
    Dit deed ik dus hier ook en dit leek volgens de Admins veel op x-ray, wat ik snap omdat de mines die ik had gemined er best vreemd uitzagen, hier volgt de uitleg waarom ik PRECIES op dat level en stukje naar beneden ging:
    Ik was bezig met het minen naar een stuk cave, ik was een het minen en ik ging niet lopen omdat de cave vol met mobs zat en ik wou even kijken of er nog goeie resources om de hoek lagen, toen ik daar gekeken had en niks zag, ging ik vrijwel direct omlaag om even te gaan stripminen, op het level waar ik altijd mine, y11.

* Ores die bij elkaar zitten:

Deze minetactiek was ik aan het gebruiken:

Ik kan verder niks zelf toevoegen, als ik niet wordt geunbanned zou ik graag nog een message krijgen van een Admin voor verdere uitleg en dan zie ik jullie over 90dagen :)

joe

Share This Page